Whitesnake v Seredi!

Agentúra KVAS v spolupráci s Domom kultúry v Seredi pripravili v rámci projektu IN CASTLE pre návštevníkov amfiteátra počas leta koncerty skutočne  na svetovej úrovni. Dňa 5. júla 2019 na pódium vystúpila hudobná legenda WHITESNAKE. V čase príprav na koncert spevák David Coverdale odkázal svojim slovenským fanúšikom: „Veľmi sa tešíme, že zahráme na In Castle v Seredi, na Slovensku. Spolu s vami, našimi fanúšikmi, si pripomenieme tohtoročné 40. výročie kapely Whitesnake, viac ako štyri dekády ‚zábavy plazov‘. Ďakujeme všetkým fanúšikom za zážitky aj stretnutia.“

V deň koncertu boli v Seredi totálne zaplnené parkoviská autami s poznávacími značkami z celého Slovenska aj zahraničia. Na WHITESNAKE boli zvedaví mladí i starší fanúšikovia. Organizačne ale tento koncert nebol tak dobre zvládnutý ako predchádzajúce. Agentúra nevpúšťala návštevníkov priebežne dovnútra a tak boli fanúšikovia nútení dlhšiu dobu čakať pred bránou amfiteátra. To samozrejme vyvolalo nervozitu a oneskoril sa aj samotný koncert. Namiesto plánovaného začiatku o 20:00 hodine, kapela začala hrať s hodinovým oneskorením – o 21:00 hodine. To už návštevníci netrpezlivo pískali a dožadovali sa zahájenia koncertu. Stačili ale úvodné tóny hudobníkov a fanúšikovia boli hneď vo vare. 67-ročného Coverdala, ktorý predtým než zakotvil u WHITESNAKE, spieval s Deep Purple, v Seredi sprevádzal Reb Beach (gitara), Joel Hoekstra (gitara), Michael Devin (basgitara), Tommy Aldridge (bicie) a Michele Luppi (klávesy).

Kapela WHITESNAKE, čo inak v preklade znamená Biely had, mala vystúpenie poskladané z  nových skladieb z trinásteho štúdiového albumu nazvaného Flesh & Blood, ktorý vyšiel začiatkom roka a tiež overených hitov ako napríklad Here I Go Again, Is This Love či Still Of The Night.

V Seredi zažili rockoví nadšenci zatiaľ azda najnáročnejšiu hudobnú produkciu, čo sa týka technického zabezpečenia. Novinkou bola aj postavená plošina pre majiteľov VIP vstupeniek. Títo fanúšikovia mali stage aj hľadisko ako na dlani. Legendárna hard rocková skupina, na čele s charizmatickým spevákom Davidom Coverdaleom, ktorý od úvodu nešetril úsmevmi, grimasami a jeho neodmysliteľnými pohybmi, predviedla v Seredi pravú rockovú show. Búrlivý potlesk a ovácie na záver koncertu sú toho dôkazom.

Poznámka:
Článok bol pôvodne publikovaný na stránke Seredské novinky.

Názor na “Whitesnake v Seredi!”